Monthly Archives: August 2002

Wow – someone posting — albeit someone I’ve heard of a bit but never met…Hello Coleen’s former(?) roommate! And I think Jerry should update the look of the profiles anyway — we need full D&D statblocks!

Posted in Old Blog | Leave a comment

Hmmm… So I made a profile-y thing for Jerry to put on here, but it still hasn’t appeared. How odd. (I’m wonderfully subtle, aren’t I?)

Posted in Old Blog | Leave a comment

BRIAN: blahblahblahblahblah… (waxes philosophically)KRIS: Isn’t that your car with its lights on out there?BRIAN: Crap. Why do circumstances always conspire to make me look like an idiot? And a miscellaneous quote from my workday yesterday…“Don’t shoot me! I don’t even … Continue reading

Posted in Old Blog | Leave a comment

And now…a backlog of quotes! “Okay, number one, you just shouldn’t be eating jelly straight. But, if for some reason you are compelled to do so, use a spoon!” – Susan Colleen: “You don’t need sex to have a party.”Kris: … Continue reading

Posted in Old Blog | Leave a comment

BBC NEWS | News Front Page | World Edition

HEEEEEEY sup? know what? yer soooo chrissy approved Ha! I am Chrissy Approved. The rest of you can just go do something else..

Posted in Old Blog | Leave a comment

bwahahahaha… Kris posting something is one of the signs of the End Times, right?

Posted in Old Blog | Leave a comment

patchmonkey.net

Remember…at the University of Maryland, Kris, we just riot. Mmmmm…bonfires.

Posted in Old Blog | Leave a comment

Yeah, that stupid code. /me slaps the stupid code around a bit with a large trout In other news, the Cherry Hill area is boring, taking summer classes when none of your friends are around sucks, and I’m never going … Continue reading

Posted in Old Blog | Leave a comment

still working on getting the stupid code back together. damn them all.

Posted in Old Blog | Leave a comment